Terms of Use

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ПРИМІЩЕННЯМИ КОВОРКІНГУ ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ Терміни, що вживаються в цих Правилах мають таке значення: Правила – Правила користування приміщеннями в Коворкінгу; Коворкінг – це послуга права перебування в приміщенні за адресою: м. Київ, вул.Грушевського Михайла, 3 з правом оплатного користування майном Виконавця відповідно до встановлених Правил; Послуги– набір послуг, що надаються в Коворкінгу, включаючи надання в користування робочого місця; Адміністратор – особа, яка виступає від імені Виконавця на території Коворкінгу, має повноваження на представництво інтересів Виконавця, стежить за дотриманням цих Правил, робоче місце адміністратора – стійка ресепшена. Виконавець – особа, яка надає послуги в коворкінгу, - Товариство з обмеженою відповідальністю «Генератор 1932». Клієнт – замовник послуг; OPENSPACE – це простір для роботи загального користування, робоче місце Клієнта не фіксується впродовж дня. Клієнт маєте право прийти в зручний для себе час та зайняти вільне місце у коворкінгу на другому та третьому поверхах*(дивитися далі); FixDesk - це фіксоване робоче місце у кабінеті до 20 (двадцяти) людей. Лаунж-зона – відокремлена зона для відпочинку з обмеженим режимом гучності та користуванням. Переговорні кімнати- це окремі закриті робочі місця у кабінетах, де зручно проводити онлайн-зустрічі або ділові перемовини. Тарифи – перелік цін на послуги, які надаються в коворкінгу та на підставі яких визначається вартість Послуг. Можуть змінюватися Виконавцем на власний розсуд; Абонемент – умови надання послуг та їх вартість на відповідний період; Сайт – сайт коворкінгу в мережі Інтернет https://members.gnrtr.com.ua/suite/organizations ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Коворкінг є простором самостійної робочої діяльності фізичних осіб, не пов'язаних трудовими відносинами з Виконавцем. Усі Клієнти Коворкінгу зобов’язані ознайомитись з даними Правилами до початку своєї роботи; Правила регулюють права і обов'язки всіх осіб, які перебувають в Коворкінгу і обов'язкові для дотримання ними; Всі фізичні особи, перебуваючи в коворкінгу, вважаються ознайомленими та погоджуються з правилами коворкінгу; Правила доводяться шляхом розміщення на сайті https://members.gnrtr.com.ua/suite/organizations РЕЖИМ РОБОТИ. ПРАВИЛА ВІДВІДУВАННЯ Коворкінг працює з 9:00 год. до 18:00 год. кожного дня. При сприятливих умовах Коворкінг продовжує працювати до 21:00 год. В період дії воєнного стану в Україні Адміністратор попереджає про скорочення або продовження роботи Коворкінгу впродовж дня, коли вводяться зміни. Клієнт має право користуватись послугами коворкінгу після повної оплати вартості послуг. Персональні дані Клієнтів не використовуються Виконавцем у комерційних цілях та підлягають зберіганню з метою ідентифікації Клієнтів під час користування коворкінгом. Коворкінг забезпечений розетками та меблями. Додатково Адміністратор надає обмежену кількість подовжувачів для збільшення джерел живлення гаджетів Клієнтів. Виконавець має право відмовити Клієнту в доступі в Коворкінг і/або в наданні послуг, якщо він порушує ці Правила. У разі порушення Клієнтом, що перебуває в коворкінгу і/або будівлі, Правил, вона зобов'язана на першу вимогу Адміністратора покинути Коворкінг і будівлю; Проведення на території Коворкінгу фото/відео- зйомки, аудіо-запису допускається виключно з дозволу Адміністратора; На території Коворкінгу телефони необхідно перевести в вібро-режим або в беззвучний режим; На території Коворкінгу потрібно розмовляти тихо, не заважати оточуючим. Клієнти зобов'язані забезпечувати чистоту і порядок, не смітити в коворкінгу та в будівлі; У випадку, якщо потрібна участь прибиральниці для забезпечення чистоти в конкретних місцях внаслідок діяльності Клієнта (пролиття напоїв, розкид їжі на підлогу, на стіл тощо), Клієнт повинен повідомити про це Адміністратора; Усі Клієнти коворкінгу повинні дотримуватися правил пожежної безпеки та техніки безпеки щодо роботи з електронними приладами, санітарних норм, дбайливо ставитися до майна, що знаходиться в коворкінгу і в будівлі, а в разі псування такого майна - відшкодувати завдані збитки; Клієнт зобов'язаний самостійно забезпечувати збереження своїх електронних даних на випадок можливого аварійного припинення електропостачання. Вимоги Адміністратора та інших осіб по дотриманню Правил, законодавства України є обов'язковими до виконання на території коворкінгу. Особи, які не виконують такі вимоги, зобов'язані покинути коворкінг разом зі своїми речами на першу вимогу Адміністратора. Адміністрація Коворкінгу не несе відповідальності за речі Клієнтів. У випадку, якщо Клієнт загубив свою особисту річ, він має звернутись за допомогою до Адміністратора та попередити про проблему або написати нам у Direct @gnrtr1913. У випадку оголошення повітряної тривоги Клієнт зобов’язаний пройти до укриття, яке розташоване на першому поверсі. Команда коворкінгу забезпечує максимально комфортні умови для Клієнтів, проте під час дії воєнного стану в Україні не відповідає за ситуацію у Києві. Під час екстреного чи планового вимкнення світла, нашим технікам знадобиться до 5-ти хвилин для ввімкнення генератора. Також під час перемикання мережі, на обмежений час зникає з’єднання з Інтернетом, після перезавантаження роутерів ситуації стабілізується. В додаток ми маємо обмежений запас технічної води для функціонування туалетів на екстрений випадок: коли місто може декілька днів простояти без водопостачання. Опалення під час вимкнення основного місцевого живлення забезпечується додатковими ресурсами за можливості. ОБМЕЖЕННЯ, ВСТАНОВЛЕНІ У КОВОРКІНГУ В Коворкінгу і будівлі забороняється: Палити (в тому числі з використанням парогенераторна і електронних сигарет); Перебувати в стані cильного алкогольного або наркотичного сп'яніння; Вживати наркотичні, інші заборонені речовини; Створювати перешкоди і незручності іншим особам, в тому числі шуміти, нецензурно виражатися і здійснювати будь-які дії образливого характеру по відношенню до інших осіб; Перебувати з тваринами; Перебувати неповнолітнім дітям без законного представника, який зобов’язаний слідкувати за дотриманням цих Правил дітьми; Заносити велосипеди, самокати, скутери та інші засоби пересування; Пересуватися на роликах, скейтах та інших засобах пересування; Категорично забороняється перебувати в приміщенні, якщо особа має ознаки ГРВІ, грипу чи інших захворювань, які передаються повітряно-крапельним шляхом (сумісна безпека – це безпека і уважність кожного з нас); Виконувати роботу, яка є гучною; Перебувати в брудному одязі, взутті, чи мати подразнюючий специфічний запах; Приносити з собою легкозаймисті, вибухові, небезпечні речовини; Заносити в будівлю і/або в коворкінг великогабаритні речі; Залишати без нагляду особисті речі; На території коворкінгу забороняється перебувати стороннім особам; Проводити наради, збори, зустрічі, конференції поза переговорних кімнат; Дивитися фільми або відеоролики, слухати аудіо матеріали без використання навушників; Розмовляти по телефону використовуючи гучний зв’язок; Дивитися, завантажувати, використовувати, зберігати і поширювати в коворкінгу: порнографічні матеріали, спам, шкідливі програми; матеріали, які розпалюють расову, релігійну і національну ворожнечу; контент, котрий порушує права інтелектуальної власності і Законодавство про захист персональних даних; інші матеріали, які порушують чинне законодавство України. Клієнт та резидент особисто несе відповідальність за перегляд, завантаження, використання, зберігання і розповсюдження такого контенту; Переміщувати в межах коворкінгу та виносити за межі коворкінгу меблі, обладнання та інше майно; Штраф за порушення вищезгаданих правил становить 100 грн. за кожен випадок (окрім паління, розпивання алкогольних напоїв та хуліганства), який повинен бути сплачений в день здійснення порушення; Штраф за паління та хуліганство становить 1000 грн. за кожен випадок та підлягає сплаті в день здійснення порушення. Клієнтам Забороняється приносити з собою їжу або замовляти доставку їжі та вживати її на території коворкінгу. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ У разі непередбачуваних обставин з боку Клієнта Виконавець на свій розсуд може перенести бронювання Послуги на іншу дату без втрати коштів для Клієнта. У разі оголошення повітряної тривоги сплачені грошові кошти Клієнту не повертаються за бронювання Послуги. Для безпечного продовження роботи Виконавець запрошує усіх Клієнтів перейти в укриття. Мінімум за 24 години до початку бронювання не відміняється місце, заброньоване Клієнтом, та не повертаються сплачені ним грошові кошти. Якщо Клієнт відміняє бронювання у період від 24 годин до 3 (трьох) календарних днів до обраного дня, Виконавець стягує штраф у розмірі 50% від сплаченої вартості Послуги. Відміна броні відбувається вручну через Instagram. Для цього необхідно на сторінку Виконавця @gnrtr1913 прикріпить чек про оплату та вказати причину повернення грошових коштів. Впродовж 5 (п’яти) робочих днів прийде сповіщення про скасування броні та сплачені кошти повернуться на рахунок Клієнта з урахуванням штрафу. Відміна броні за 3 (три) календарні дні і більше відбувається вручну через Instagram. Для цього необхідно написати на сторінку @gnrtr1913, прикріпить чек про оплату та вказати причину повернення грошових коштів. Впродовж 5 (п’яти) робочих днів прийде сповіщення про скасування броні і вся сума сплачених Клієнтом грошових коштів повернуться його на рахунок. ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ПРИМІЩЕННЯМИ (ЗОНАМИ) В КОВОРКІНГУ OPENSPACE: • Якщо прийти у період з 9:00 год. по 10:00 год. сума денного абонементу буде безкоштовною; • Місце обов’язково має бути заброньоване через Додаток або через Адміністрацію Коворкінгу. • Після 10:00 год. вартість денного відвідування коштує 200 (двісті) гривень. В цю суму входить робоче нефіксоване місце на другому чи третьому поверхах будівлі, розетка (подовжувач) для гаджета, Інтернет та користування принтером. Додатково можна придбати чай, каву або їжу у Бістро; • Третій поверх (Лаунж-зона) може бути недоступний у випадку його оренди під проведення заходу. У випадку оренди третього поверху приміщення OPENSPACE знаходиться лише на другому поверсі; • Клієнтам OPENSPACE не дозволяється замовляти та приносити з собою їжу. Повноцінно поснідати, пообідати і повечеряти, можна у Бістро. FIXDESK: • Вартість FixDesk становить 400 (чотириста) гривень. В цю суму входить робоче фіксоване місце у кабінеті до 20 (двадцяти) людей, розетки (подовжувач) для гаджета, Інтернет та користування принтером. Додатково можна придбати чай, каву або їжу у Бістро; • Також можна придбати абонемент фіксованого місця у FixDesk на місяць вартістю 6500,00 гривень. Для цього необхідно звернутись до Адміністрації або залишити заявку в Instagram @gnrtr1913; • Абонемент є дійсним лише для одного Абонента і не може бути переданий стороннім особам; • Час початку роботи фіксується в Адміністратора на ресепшені; • Клієнтам FixDesk не дозволяється замовляти та приносити з собою їжу. Повноцінно поснідати, пообідати і повечеряти, можна у Бістро; • FixDesk забезпечений розетками, стільцями та столами. ПЕРЕГОВОРНІ КІМНАТИ: • Вартість переговорних кімнат становить від 400 гривень/годину в залежності від переговорної кімнати, яка бронюється. Додатково можна придбати чай, каву або їжу у Бістро; • У разі, якщо Клієнт не почав використання переговорної кімнати протягом 15 хвилин з моменту початку заброньованого періоду, Адміністратор має право скасувати бронювання та надати переговорну кімнату в користування іншому Клієнту, при цьому, сплачена сума не повертається; • Переговорною кімнатою дозволяється користуватися тільки за попереднім бронюванням часу в Додатку або через Адміністрацію; • Бронювання переговорної кімнати здійснюється за попереднім записом не пізніше ніж за 24 години до запланованого часу використання; • У переговорній кімнаті дозволяється проведення зустрічей, нарад, розмов по телефону; • У переговорній кімнаті одночасно може перебувати не більше 4, 10 та 12 осіб, в залежності від переговорної кімнати, яка бронюється; • Переговорні кімнати забезпечені розетками, стільцями, столами, Інтернетом та клімат контролем. За необхідності можемо надати FlipChart, папір, олівці та, якщо є вільна, плазму: • Клієнтам та його гостям не дозволяється замовляти та приносити з собою їжу. Повноцінно поснідати, пообідати і повечеряти, можна у Бістро. Зона вбиральні: • Зони вбиральні призначена для індивідуального використання за призначенням; • У туалетній кімнаті забороняється здійснення будь-якої діяльності, крім використання туалетної кімнати за прямим призначенням; • У туалетній кімнаті необхідно дотримуватися чистоти, засоби особистої гігієни необхідно викидати в урну. Друзі, ми піклуємося про безпеку відвідувачів та співробітників закладу, тому, у випадку оголошеннями повітряної тривоги у м. Києві наполегливо просимо залишити будівлю або скористатися тимчасовим укриттям, що знаходиться на мінус першому поверсі. Також ви можете скористатися найближчим укриттям за межами Закладу (https://bit.ly/3vxC4KU) № п/п АДРЕСА РОЗТАШУВАННЯ НАЙМЕНУВАННЯ ОБ’ЄКТУ 1 пл. Арсенальна станція “Арсенальна” 2 вул. Хрещатик, 19 станція “Хрещатик” 3 Майдан Незалежності станція “Майдан Незалежності” 4 вул. Хрещатик, 13 підвальне приміщення 5 вул Хрещатик, 15/4 підвальне приміщення 6 вул. Хрещатик, 17 підвальне приміщення 7 вул. Хрещатик, 21 підвальне приміщення 8 вул. Хрещатик, 23 підвальне приміщення 9 вул. Хрещатик, 25 підвальне приміщення Бережіть себе та близьких! СТВОРЮЮЧИ БРОНЮВАННЯ ВИ ПРИЙМАЄТЕ УМОВИ ТА ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ПРИМІЩЕННЯМИ КОВОРКІНГУ